Peugeot

Zpět na novinky

Peugeot představuje na šanghajském autosalonu novou řadu SUV: zrodil se styl „New French Chic“

Datum publikace: 20.04.2021

Nová identita a nová strategie značky v Číně

Peugeot se v průběhu posledních 10 let etabloval jako vysoce hodnotná a inovativní značka. Design nových produktů a nové technologie přispěly k jejímu posunu na vyšší úroveň a posílily její image. 25. února představil Peugeot nové logo a identitu, čímž zahájil novou éru značky.

„Máme velké ambice na globální úrovni. Peugeot se při nastavení nových standardů a poskytování výjimečných zážitků z jízdy bude opírat o svůj posun mezi špičkové značky a elektrifikaci svých modelů, včetně nových SUV. Čína je pro Peugeot jedním z nejdůležitějších trhů. Nové modely 4008 a 5008 nabízejí to nejlepší z designu a technologií Peugeot, jako je například i-Cockpit, který se s každým novým modelem vyvíjí a poskytuje jedinečný zážitek z jízdy. Tato nová SUV bezpochyby splní očekávání čínských zákazníků,“ uvedla Linda Jackson, generální ředitelka společnosti Peugeot.

Rok 2021 je 17. rokem působení Dongfeng Peugeot na čínském trhu. Tato společnost se neustále přizpůsobuje tržním trendům a vytváří si u moderních čínských zákazníků image „designové značky“. Bude nabízet digitální ekosystém, který klientům zajistí vysoce kvalitní služby mobility jako příslib 100% spokojenosti se službami, kvalitou a zárukou.

Právě ve spojení s těmito novými službami mobility bude Dongfeng Peugeot svou novou identitu rozvíjet. Nové logo se bude používat v komunikaci, v koncesionářské síti i na samotných vozech. Značka plánuje v roce 2021 renovaci 40 prodejen a v nadcházejících třech letech modernizaci celé své sítě. První vůz s novým logem bude uveden na trh v roce 2022.

„Dongfeng Peugeot vždy držel krok s inovacemi a trendy své doby a přizpůsoboval svou strategii tak, aby vyhovoval požadavkům zákazníků. Se svou novou identitou, produkty a službami nastartuje Dongfeng Peugeot novou éru růstu,“řekl Chen Bin, viceprezident skupiny Dongfeng Automobile Group a generální ředitel DPCA.

Nová SUV Peugeot „Chic et Français“ nabízejí jedinečný zážitek z jízdy

Novou řadu SUV Peugeot vyráběných v Číně tvoří modely 4008, 4008 PHEV a 5008. Odrážejí strategii „designed by Peugeot, made for China“ a znamenají zrod nového trendu „Chic et Français“.

Nová SUV Peugeot přebírají principy designu evropských verzí GT. Maska chladiče používá vodorovný motiv, ​​který se prolíná do boků vozu a vytváří výrazný efekt. Vertikální LED světla ve tvaru tesáků a zadní světla s třemi drápy podtrhují osobitost vozů, v jejichž siluetě se prolíná elegance, dynamika a ladnost šelmy.

Na palubě se objevuje nová verze kabiny Peugeot i-Cockpit, která se tak stává referenčním měřítkem segmentu C-SUV v Číně. Nový středový 10" dotykový displej s vysokým rozlišením je spojen s ovladači ve tvaru klavírních kláves. Zážitek z jízdy umocňuje 12,3" digitální přístrojový panel v kombinaci s kompaktním volantem a automatickou převodovkou EAT8.

Nové SUV Peugeot 4008 Chic et françaiss avantgardním designem a precizním jízdním chováním je určeno pro mladé městské zákazníky. Jeho cena se pohybuje od 169 700 jüanů (21 710 EUR) do 233 700 jüanů (29 900 EUR).

Nové SUV Peugeot 4008 PHEV 4WD osloví klienty, kteří hledají vysoký výkon a úspornost. Jeho plug-In hybridní benzinový motor má výkon 300 k. Cena se pohybuje od 249 700 jüanů (31 950 EUR) do 259 700 jüanů (33 230 EUR).

Vlajkovou lodí nové řady SUV Chic et français je Peugeot 5008, prostorný vůz, s vysokou úrovní modularity a kvality. Cena se pohybuje od 187 700 jüanů (24 010 EUR) do 263 700 jüanů (33 740 EUR).

„Nová řada elegantních francouzských SUV se opírá o čtyři pilíře, kterými jsou design, kvalita, dynamika a konektivita. Jejich vzhled, motory a různé konfigurace dostupné u všech verzí a přizpůsobené potřebám čínských zákazníků vzbuzují velké nadšení,“ prohlásil Ge Linde, generální ředitel značky Dongfeng Peugeot.


Posílená důvěra ve značku

Pro Dongfeng Peugeot jsou zákazníci nejdůležitější, jeho snahou je uspokojit jejich požadavky a poskytnout jim kvalitní služby mobility.

V roce 2020 spustila značka kampaň Five Care Promises.

1. Záruka 7.1.5 slibuje možnost vrácení peněz do 7 dnů, garantovanou cenu vozu po dobu 1 roku a také záruku na 5 let nebo 150 000 kilometrů

2. 30% sleva na servisní smlouvu o údržbě, v případě poruchy vozu zaručuje zajištění odtahu do 2 hodin

3. 24měsíční financování s nulovým úrokem

4. Poprodejní servis zahrnující 8 závazků včetně zproštění od platby, pokud zákazník nedostane kvalitní služby

5. Pro věrné zákazníky 6 let bezplatná údržba. Slevy pro zaměstnance nemocnic

Dongfeng Peugeot posílil Five Care Promises vytvořením fondu péče o zákazníky a zavedením individuálních následných služeb. Značka také zavedla službu vyzvednutí vozidla pro zajištění údržby nebo servisu a doručení vozidla do místa bydliště zákazníka v okruhu 30 kilometrů od místa prodeje. Do vzdálenosti 15 kilometrů jsou tyto služby poskytovány bezplatně.

Dále Dongfeng Peugeot zavádí nákupní politiku Four Guarantees Plus,což zákazníkům nabízí řadu výhod:

1. Zachování hodnoty vozu: -15 % na 1 rok, -25 % na 2 roky, -35 % na 3 roky

2. Záruka na 5 let nebo 150 000 kilometrů

3. Poskytnutí prvních 6 servisních úkonů zdarma

4. Zvýhodněné pojištění vozu

Kromě těchto záruk mohou kupující využít také výhod v oblasti financování, obměny vozu nebo služeb konektivity.

Dongfeng Peugeot tak s novou rodinou SUV Chic et français otevírá novou kapitolu historie. Značka je průkopníkem nového životního stylu čínských zákazníků, stylu vyznávajícího francouzskou elegancí a poskytujícího svým zákazníkům kvalitní výrobky a služby.

Celá produktová řada Peugeot bude vystavena od 19. do 28. dubna na stánku o rozloze 900 m2 v hale 7.2 na šanghajském autosalonu 2021. V centru pozornosti budou nová SUV 4008 a 5008. K vidění bude také celá elektrifikovaná řada, tedy 100% elektrické SUV e-2008, nový 4008 PHEV 4WD a fastback 508 L PHEV. Návštěvníci si budou moci prohlédnout i modely 408 a 508 L ve verzi 2021. Na stánku bude umístěno nové logo značky, u vstupu návštěvníky čeká obrovská socha lva jako velvyslance značky.